Träningen var totalt lyckad!

Skolan drev sig in på dagen som vanligt och på bussen hem blev det ett trevligt samtal med Johanna som jag träffar allt oftare på bussen nu för tiden. Han också med att läsa en bit ur "Män som hatar kvinnor" som jag tänkte läsa innan jag tittar filmen. Efter skolan hängde jag med Anna på stan för att hon skulle in på JC (inget mig emot, haha)  men tror du hon köper nått? NEJ! När jag väl kommer hem och har slagit mig vid ro vid matbordet ringer hon och grinar över att hon vill att jag följer med tillbaka för att köpa den tröja som hon velade över. Inte fick hon dit mig inte.
Efter sex någon gång kom familjen Ax- Viktor som fortfarande är i USA, för att fira mor min. Sen var jag så duktig att jag tog mig till a3 och sprang för första gången på 12 veckor! Det var bland det underbaraste jag vart med om.
Så nu sitter jag här med min värk i magen (träningsvärk?) och ser fram emot en toppen tv-kväll. 2 and a half men, My name is Earl och Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0