Stackars lilla

Skolan var precis som vanligt, kemiprovet gick ovanligt bra men det kanske bara kändes så. Lisa fick leka provdocka när det vart helablondering och oj vad tjusigt håret blev! Efter skolan åkte jag och Mikaela hem till Amalia som har varit sjuk hela veckan. Tog med oss en längd med bulle också, jag tror hon blev lycklig iallafall, så ut så.. Haha.
Ikväll blir det att kolla hockey och sen spendera kvällen med tjejerna eftersom vi är lediga imorgon. Gud så skönt!


Om du stannar hos mig
Så lovar jag dig
Om du stannar kvar
Ska jag ge allt jag har

Kommentarer
Postat av: lisa

oh bruden.. När jag är sjuk nästa gång, uppvaktar du mig på samma sätt då? :D

2009-03-19 @ 22:52:28
URL: http://lisagisslandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0