Snabbt innan praktiken

Igår kväll tog det inte lång tid innan jag somnade till "My name is Earl". Men plugga kemi han jag med, absolut!
Idag blir det att cykla snart till praktiken, lunch med mamma, träna en snabbis med Mikaela och sen hem för att duscha och göra mig iordning för sen blir det fika och firande utav kusin Emil i Hummelsta. Sen måste jag hem ganska snabbt igen för att plugga kemi.. För imorgon tror jag inte det blir mycket utav det.


Varsegod Kajsa. Håret ser ju inte så himlans kort ut på bilden, men jag lovar. Kollar jag ner på magen så ser jag inte håret..

Kommentarer
Postat av: amalia:D

fint ju caroline :D<33333333333

2009-03-17 @ 14:32:56
Postat av: BECCAA! =DD

haha dåå har du jue kortare hår än mig!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-03-17 @ 16:28:16
Postat av: kaaajj

Du måste ju träffa mig i vekcan så jag ser ditt hår! :o

2009-03-17 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0