Riktig skön dag!

Morgonen började tidigt som vanligt men det snöade inte så överlycklig blev jag. Har bara suttit och skrivit en uppsats på svenskan hela dagen, men var klar redan vid 10 så det blev en lång håla tills 12 då det blev 50 minuters matte. Men eftersom våran mattelärare är så snäll så får jag alltid gå tidigare eftersom min buss går kvart i. En timme på bussen for iväg och sen blev det att träna knäna med Mikaela och sen dess har jag suttit hemma, dushat och sitter nu däckad i sängen framför tven.
Ikväll ska jag absolut inte göra någonting, hur skönt som hellst! Känns som om jag knappt  vart hemma den här veckan.


Tyffa tjejer och Emelies kryckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0