Melodifestivalfebern är här!



Jag har blivit helt besatt utav Alcazars helt underbara låt. Men jag tror mor min börjar tröttna på att det är den enda jag lyssnar på.. Men men, är det final på lördag så är det!
Skolan idag var helt okej. Men oturen förföljer mig med det här med lunch. I tordags fick vi ingen och idag fanns det ingen sås till fisken?! Vad ska detta betyda.. Men det var bara att sluta gnälla och vara glad istället. Tog Expressbussen hem och har även hämtat min kära cykel som äntligen är hel.
Ikväll blir det att fortsätta skrivandet på min uppsats och den non-stop-läsa min engelskabok som ska vara klar på onsdag. Bra att jag är på första kapitlet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0