Många och långa promenader

Igår gick jag till Fagerström runt halv 8 och runt 8 kom pojkarna som skulle göra oss sällskap. Eftersom Andreas tv inte funkade blev det till en lång promenad hem till Anton där vi bosatte oss i källaren för att kolla fotbollen. Sverige är bra i fotboll? Absolutly not! Efter matchen blev det också en lång promenad hem i snön och vi landade inne runt kvart i 1.
Imorse vid halv 2 orkade jag inte vara vaken själv längre så då fick Andreas lov att slå upp ögonen, protesterna fanns där kan jag lova!
Men nu sitter jag här framför tven iallafall, med en skål med världens godaste pastasallad med hamburgaredressing. Nu idag ska jag inte göra ett piss, oj så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0