Långa dagar i skolan är inte roligt!

Men var så duktig och missade kemilektionen imorse, men jag var inte ensam om det (endast 7 personer på lektionen). Så det blev en efterlängtad sovmorgon och soligt väder, därför skinnjackan!
Skoldagen rullade på och på "lunchrasten" stack vi till Acne där det var tok utförsäljning. Jag hittade världens snyggaste linne och imorgon blir det jeansshopping på samma ställe. JAHO!
Jag var hemma så sent som halv 6 och då var det snabbt in med mat i magen och sen vidare på cykeln till a3. Jag sprang idag igen och oj vad det känns bra. Duschade mig snabbt och inväntade Anna som jag med senare kilade till Elina där jag klippte henne och kollade "Sveriges värsta bilförare". Jag kommer bli den nya Gurkan..

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0