Intervju på McDonalds

Vaknade faktist innan klockan i morse men vägrade kliva upp. Så jag låg kvar och drog mig tills klockan visade halv 8.
Så vad händer idag? Först blir det praktik mellan 09-16.00. Hinner med en mumsig lunch med Gunilla också, får se vart vi drar oss. Sen blir det att cykla hem och käka för att sedan åka upp till McDonalds där jag skulle vara med på någon sorts anställningsintervju klockan 18. Man kan ju inte annat än att hoppas på ett jobb, skulle verkligen behöva det nu.  Sen får vi se om jag hinner med att träna ikväll eftersom jag har ett engelskaprov imorgon, men det känns faktist som jag kan det mesta.
Nu är jag sen som vanligt, måste hinna plocka undan i mitt rum osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0