I have found my love!

Om jag älskar dom, och som jag älskar dom. Min resväska hem från Turkiet kommer innehålla minst 2 par gladiator-sandaler.

Idag är det min kära mammas födelsedag och jag skulle träffa Anna kl 2 för att köpa henne några tu****** men då slog tanken mig att plånboken låg kvar i mammas bil och den står så vackert parkerad i Västerås. Men det är bara att vänta på att hon kommer hem så får Anna följa med mig då. Inte kommer hon undan inte.
Idag händer inte så mycket. Släkten kommer efter sex och då kan jag lova att det blir fika och allt sånt! Sen så vill jag gärna hinna med att träffa Elina och Anna. Jag vill ju höra en massa skvaller såklart..

Nu ska jag ta fram mat och värma upp, matlagning a la Caroline!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0