Hade helt glömt bort dagens händelse!

Jag har ju utvecklingssamtal!! Jag som brukar dö utav sånt här, det kanske inte blir så hemskt ändå, eftersom jag redan hade glömt bort det?
Annars idag är det en lång frisörlektion, matte och ett engelskaprov. Men jag har ingen aning vilken tid mitt prov börjar och utvecklingssamtalet är halv ett så jag har ingen aning om jag behöver göra provet idag eller om jag får ta det på fredag. Men eftersom jag kan det "mesta" så skulle det inte spela någon roll, eller jo, jag har ingen lust att behöva plugga mera och komma ihåg det tills fredag!
Efter skolan blir det hem och skriva klart uppsatsen på svenskan och sen så beger jag mig vid sju för att träna med Mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0