För varmt för vinterjacka?

Imorse när jag gick till Resecentrum så var det faktist 2 plus och med det menar jag att det kanske är dags att dra fram skinnpajen? För oj vad varmt det blev när jag gick och inte minst när jag satte mig på bussen.
   Skolan har bara rullat på som vanligt, inga krusseduller där eller. Eftersom maten i skolan var så fruktansvärt äcklig blev det också ett besök på Donken. Mycket godare!
  Men hemma blev det mycket godare mat (köttbullar med potatis) och jag har precis städat klart mig rum och snart ska jag väll ta mig i nackskinnet, dra fram engelskan och fortsätta med pluggandet. Jag tycker faktist det går bra!
  Imorgon är det praktik igen, äntligen en sovmorgon (räkna bort helgen)..


Bara för att vi är så jävla fula!

Kommentarer
Postat av: becccaaa!! :D

haha jag e för snygg för att vara med _D

2009-03-02 @ 18:21:10
Postat av: amalia <3

becca, du är för ful för att umgås med oss! tyvärr :/

2009-03-03 @ 10:55:34
Postat av: kajsaaaaa

jag håller med amalia! (:

2009-03-03 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0