"Fist of ten"

JAG HATAR MIN DATA! Jag hade just skrivit ett helt inlägg då min cpdata markerar allt och när jag olyckligtvis tröck på mellanslag (jag kollar aldrig på dataskärmen när jag skriver) så försvinner allting!!
Fist of ten måste ha vart bland dom mest underhållande programmen. Snacka om att min humör tillhör kategorin skadeglädje. Någonting som inte faller min mamma i smaken.
Dagen har bestått av att kolla Amalia innebandy, där hon rockade. Men oturligt nog spelade dom bara 2-2. Sen blev det en lång promenad hem med Anna där vi båda gick hem till vårt eget. Väl hemma var det bara att ladda om från start för att en halvtimme senare åka ut till släkt i  Hummelsta där det blev firande av kusin Nelly och morbror Peter. Där bjöds det på mat, fika och (katastrofalt dålig) Melodifestivalen. Caroline af Ugglas är ingen idol!
Jag fick sen skjuss strax efter halv timme till Anna där hon, jag och Niklas kollade "Employe of the mounth". Jag lyckades somna och jag kan inte säga annat än att det var jätteskönt!
Alldeles strax ska jag väll in i badrummet för att borsta tänderna och sen blir det att sova tills telefonen ringer.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0