Fin-besök

Idag på praktiken fick man finbesök. Först rullade William in, sen 5 sekunder senare kom Kerim och när William var klar så kom Joakim. Gissa om jag blev glad för att se lite folk man känner igen?!
Slutade strax efter halv 5 och då var det bara tt åka hemmåt, få i mig lite mat och sen åka vidare till McDonalds där det var dags för anställningsintervju. Man kan ju inte annat än att hoppas, kan man ha sån tur att vara en av dom sju utav 130?
Sen dess har jag bara pluggat, kollat Bygglov och nu är det favoriten House.
Imorgon är det skola som vanligt, sen träning vid sju.  Men nu ska jag sova, har haft huvudvärk hela dagen och det är kanske dags att göra något åt saken?


Jag saknar Korsängsskolan

Kommentarer
Postat av: becson<3

snyggga vi eeeeee!

2009-03-03 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0