En ny inpackning som ska prövas

Har precis klivit innanför dörren och lämnat snöstormen som har vart igång hela dagen. Slutade strax efter halv tre och efter det vart det iväg till a3 för dagens träning. Jobbigt som fan, men knät känns faktist bättre måste jag medge. Äntligen!
Fick med mig en ny inpackning hem från praktiken som dom tyckte att jag skulle pröva.
Schwarzkopf har kommit med en ny serie produkter, allt från hårspray till inpackning.
Meningen med dom här är att dom inte ska innehålla några konstgjorda ämnen alls men ska ändå funka exakt lika bra som en vanlig inpackning. Till och med burken är gjord av återvinningsbar plast. Think green!
Så nu blir det att hoppa in i duschen, käka något gott och sen klippa Lolas söta Paula och sen hem till Anna på en gång för att klippa henne.


Jag måste säga att inpackningen luktar citronsprit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0