Dags att ta tag i någonting

Vinst till syster och EHF i kvartsfinalen. Grattis till det!
Nu är det dags för mig att ta tag i garderoben. Den behöver absolut en genomkörare eftersom jag bara kastar in grejer när jag inte vill att dom ska ligga framme. En gammal vana, men hemskt. Allting ligger huller om bullder, bh:arna bland tröjorna osv.
Så, vad gör jag en sådan mörk kväll? Vilken sekund som hellst springer jag in i badrummet (extremt mörkrädd) och gör mig iordning för sängen. För oj så skönt det ska bli att krypa under täcket där det är alldeles svalt. Finns det något skönare?


Idag fick det bli min älsklingströja med ett par svarta urtvättade jeans.

Kommentarer
Postat av: a

<3<3

2009-03-13 @ 09:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0