Äntligen hemma

Dagen har inte spenderats hemma mycket iallafall. Redan halv elva var det dags att åka ner på stan och sen var det att vara hemma till halv 1 då jag åkte upp till pappa. Där hade lillebror en kompis som trodde att jag var min lillebrors mamma?! Dags att köra igång med botox och en massa sånt skit? Närmare 3 blev det att åka hem till den bruna pojken som äntligen har kommit hem från Paradiset. Brun och vithårig var han allt!
Väl hemma hos mig igen så har jag bara suttit rakt upp och ner i min säng och slagit upp böckerna för att skriva om min "Stilanalys" som inte gick som jag hade hoppats på.
Nu är det Beck som gäller, la precis på telefonen efter att ha pratat med Kajsan.


Vackrast..

Kommentarer
Postat av: kajj

vem kan denna vackra flicka vara? :o

2009-03-09 @ 16:53:12
Postat av: kajj

du<3

2009-03-09 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0