A3 har blivit som mitt andra hem

Gårdagen började bra med en sovmorgon och efter skolan vart det Acne-rean där jag lyckligtvis hittade ett par jeans. När jag väl klev av bussen i Enköping kom jag på att jag hade glömt påsen med jeansen och min plånbok på bussen. Då kan jag lova att det rådde panik men mamma var så snäll så hon ringde kundtjänst och tanten i luren berättade att bussen stod kvar på Gustav Adolfs- plan och skulle vidare till Uppsala. Så det blev en snabbkörning ner till Ga där det var någon snäll person som lämnat in både kassen och plånboken till chauffören så jag blev lycklig när jag fick tillbaka alla pengar!

Imorse vid tolv tog jag bussen ner för att träna åter igen och där såg man också två välkända personer. Not telling you who. Sen mötte Anna upp mig för att käka en riktigt god kebabpizza!
13.50 tog jag bussen hem igen och sen dess har jag hunnit duscha och sitter nu och nöter den bästa variationen av Måns Zelmerlöw- Hope and Glory. Älskar den. Ikväll blir det att ta det lugnt tror jag och sen kommer Andreas.


Kommentarer
Postat av: lisa

Ja, visst är den helt enormt jäkla bra i denna veration? Första gången i mitt liv jag tycker måns är bra!

2009-03-29 @ 10:53:19
URL: http://lisagisslandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0