sömnbristande helg

Helgen spenderades i Rimbo med våra två störsköna fotbollslag. Jag måste säga att jag hade extremt trevligt även fast det inte blev något lir för min del. Knä-dramat har börjat satt sig på psyket nu, snart bryter allt ihop..
Att båda lagen åkte ur redan i gruppspel kändes ju sådär, men äsch, vi överlevde! Han ju träffa Lisafisa också, håret blev galet snyggt!
Så vad händer nu på lovet? Imorgon blir det möjligen bowling med family och tisdag kanske skridskor vilket menas för mig en lång dag genom att bara sitta på en brygga.. Resten av veckan kommer spenderas i sängen, i hopp om att min förkylning dämpar sig och att hostan försvinner. Lov betyder sova! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0