Sjuklingen har blivit nästan helt frisk

Sörru, jag ska bege mig utanför ytterdörren idag. Jag känner mig tillräckligt frisk för det, och så är det ju så att jag inte orkar sitta inne längre heller. Allt jag gör är ju att lira Guitar Hero och lyssna på musik. Men blame who?
Därför beger jag mig om 5 minuter till elskåpet där Anna förmodligen väntar och så beger vi oss till Idrottshuset där vårar U-lag möter ESK. Oj vad jag hade velat spela den matchen. Jag brukar kunna briljera dom matcherna! Kanske är att överdriva..


Taxitröjan från Carlings (favorit)
Jeans från HM


Kommentarer
Postat av: becson<3

vi EGDE! :DDDDDDDDd

2009-02-21 @ 16:24:04
Postat av: amalia <3

om vi gjorde :DDDDDDD

2009-02-21 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0