Oj vad jag är trött!

Det kanske beror på att klockan snart är närmare 01.00, men icke, jag är vaken men också trött.
Dagen började med en snabbtur på stan där Rebecca skulle hämta ut pengar och vi mötte samtidigt upp Amalia och Mickis innan vi började gå mot smörgåstårtan och Anna. Där blev vi kvar ett bra tag, kollade också High School Musical 3. Mycket bra! Jag tog sen den långa promenaden enda hem till mig i Gånsta där det blev ett annorlunda sett att äta Tacos.
Pappa bjöd senare på skjuts till Oscar där det blev frisörgrejer och jag började åter igen en lång vandring, denna gånd till herr Nordberg där alla skulle spendera kvällen. Vi blev en aning fler än vad vi sagt och redan för cirka en timme sedan lämnade vi stället. Men kvällen bjöds på mycket, fina ord på magar, mycket pussar hit och dit och också endel surplar ur navlar.
Imorgon blir det att träna med Mickis, men absolut inte allt för tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0