Min hals ain't feel nice

Gårdagen blev lyckad. Jag har nog aldrig vart så pigg och glad när jag har haft 39 graders feber. Men jag var inte tillräckligt pigg för att stanna länge utan när Gunilla hämtade Amanda så hade hon inget annat val än att köra förbi och lämna mig. Så strax efter halv 11 hamnade jag i sängen och har inte rubbat mig härifrån sen dess. So, do I feel better today? Ja, inte har jag lika hög feber iallafall. Men det är lika bra att stanna hemma idag och satsa på att bli frisk tills i helgen.  Mamma och Vilma åkte ut till bresse för inte så länge sen och skulle komma hem senare med världens godaste soppa. Så, idag hör ni säkert inte mer från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0