Kalas och tårta

Klockan tre var jag inne på a3 där Anders visade mig några snabba övningar för knäna. Så imorgon, även då klockan tre, ska jag och Mickis träna ärslet av oss i en timme.. Första träningen på över 6 veckor. Men som sagt, det är 6 veckor till tills jag får börja träna fotboll..
Ikväll har vi haft främmande här hemma, mycket tårta och kakor. Sen så han jag med att kolla både handboll och hockey. Träffade trevligt folk på båda ställena! Så nu sitter jag här hemma och har precis sett Andreas mamma på tv, rätt ballt ändå?!
Imorgon är det klädsim på idrotten, sen bara engelska och matte. Sen efter blir det som sagt träning och sen upp till pappa för att spendera helgen där.



  
Tur att vi har jätteroligt på rasterna. Blås upp och Uno!!

Kommentarer
Postat av: kajsaa

ååååh vad jag älskar hennes hår!

2009-02-28 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0