Jag ska bli brun!

Vaknade redan 07.00 imorse av att jag hostade och hostade, den vägrade ge me sig. Jag satt inne på toan och hostade tills klockan var 07.30 och sen lyckades jag äntligen somna om. Vaknade igen ungefär 4 timmar senare vilket var helt underbart. Sen dess har jag hunnit käka i mig en hamburgare som mamma hade lagat till lunch och sen bara tagit det lugnt.
Så vad händer idag? Jag beger mig om ungefär 15 minuter ner på stan för att möta upp syster för att gå och steka i cancerlådan. Men jag känner att jag solar så pass sällan att jag nog inte drabbas. Men peppar peppar ta i trä.
Nej, tandborstning och påklädning för min del. Annars kommer jag aldrig ge mig iväg!


Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2009-02-18 @ 15:24:17
URL: http://amandaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0