Inte mycket sömn inatt inte

Igår vid sex så beslagtog vi Fannakrogen och all deras tacos. Jag måste säga att det var väldigt, väldigt, väldigt skönt att ha leggins men jag valde verkligen fel tröjja. För trång.. Nej men det var gott må jag säga och vi lämnade väll stället strax efter 7 då vandringen började ner mot Coop där vi inhandlade en massa gott. Jag bjöd också på världens vurpa påvägen upp till fanna igen och jag var så lycklig över att jag landade på väskan. Väl hemma hos Kajsa så bjöds det på Melodifestivalen och "vispen" för hela slanten. Jag måste säga att låten "muogmbsgpll.. feat red fox" var riktigt skön. Tur att man kommer ihåg vad dom första stackarna hette. Strax efter tolv lämnade Anna och Amalia mig och Kajsa åt sömnen. Men icke, vi slog på "Gosskören" som var en av dom bättre filmerna jag sett. Helt otrolig! Sen blev det "Hitta Nemo" som jag lyckades kolla hela. När jag äntligen somna så var klockan närmare 4. Halv 9 imorse var vi uppe eftersom Kajsa skulle sitta jour i tennishallen. Det blev en lång väg hem, med en New Body kasse,  en tung väska och en massa äcklig snö innanför jackan!
Idag firar vi mormor som fyllt 60, grattis på henne!


Yesterday. Hoppas kunna få lite mer bilder av Amalia och Kajsa?

Kommentarer
Postat av: becson<3

söööööt ja eeeeeee ?! ;D

2009-02-22 @ 14:19:34
Postat av: amalia <3

det kommmer carrrro :DDDDDDDDD

2009-02-22 @ 14:31:31
Postat av: kajsa

vispen<33333333333333

2009-02-23 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0