Inte mycket att göra här hemma

Vad har jag gjort idag? Ingenting verkligen. Jo, jag fick ett fint samtal av två nötter som yra om att jag skulle låta som en vuxen och mumla någonting om "Hej, ja hej jag heter Eva"? Ni är sköna ni!
Jag har alltså bara fördrivit tiden med att beslat min systers data där hon har SIMS. Haha, störtskönt spel. Spelade mycket som liten och jag måste säga att tiden går väldigt fort när man väl sitter.
Jag fick också hem mina mycket efterlängtade mjukisbyxor från HM med posten. Kanske inte dom snyggaste men absolut dom skönaste. Jag ser ut som en clown, men vad gör det?
Nu ska jag ta min fritid och slå på playstationet och lura fram mina talanger i Guitar Hero.

     

Kommentarer
Postat av: amalia<3

vi ägeeeeeeeeeeeeer =DDD

synd att du inte lätt vuxen (;

2009-02-18 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0