Hostan är tillbaka

Jag var förvånansvärt pigg imorse när jag skulle upp, trotts att jag kollade hela Beck som slutade strax efter 11. 07.21 bussen log så snällt när jag kom upp till Resecentrum och jag slocknade direkt när jag satte mig.  I skolan var det bara svenska, arbetsmiljö där vi lekte "hela havet stormar" som samarbetsövning och sen var det bara hantverksteknik där vi gick igenom foliemetoden. Så nu, äntligen, kan jag lägga ett par folieslingor! Elvis följde med mig in på Gina efter skolan där jag förbryllt letade efter någonting att köpa. Har haft en presentkort där som jag så länge ha velat gjort av med, så idag fick det bli en råcool t-shirt. Men jag lär ju inte vara själv om den, men men, så är det med Gina.
Ikväll händer faktist ingenting, hur skönt som hellst. Måste hoppa in i duschen bara, men det är ju över på 10 blanka. Visste ni att jag hatar att duscha? Eller inte när man väl står i duschen, men tanken på att duscha! Jag vet, det låter hur äckligt som hellst, men jag tvingar mig faktist in i duschen ofta, så jag luktar inte!
Nejmen se här, en semla stod i kylskåpet. Otur om den som köpt den till sig själv..


 
Köpte två storlekar större eftersom jag är helt besatt utav större t-shirtar..


Kommentarer
Postat av: becson<3

eller så köpte du två storlekar större för att du ska ha nått att bli tjockare ii?! :D

2009-02-23 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0