Gratulerar bästa vän!

                                                         Praktiken idag gick underbart.
Blev också lunch med mamma där det serverades pasta och till efterrätt en liten liten semla.
Men jag fick min dagliga semla när jag kom tillbaka till praktiken.
Så idag har jag alltså ätit 1 1/4 semla.
Och ikväll blir det tårta..
 Usch, inte är det en nyttig dag inte. Och inte heller får jag träna..
Påtal om att träna, imorgon ger jag mig av på besök hos Bosse som ska berätta (äntligen!!) vad som är fel på mitt j-vla knä. OCH SÅ SOM JAG HAR VÄNTAT!!
Ikväll blir det besök hos födelsedags-barnet där jag hoppas på tårta. Skulle inte sitta helt fel, haha!
Nej, nu ropar Pasta Carbonaran på mig.









Grattis Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0