Ännu en Taco-kväll

Matchen vanns med 6(7?)-1, jag vet inte riktigt. Kunde inte riktigt hålla räkningen efter dom 3 första. Jag fick se 2 av Rebecca och 1 av Kajsa iallafall. Vårat U-lag krossade alltså Esk, med glädje! När man ser att dom har så jävla roligt så vill jag ju bara spela. Men men, på onsdag får jag svar vad det är för fel.
Sen jag kom hem har Anna och jag lirat en massa GTH och vi blir ju riktiga gudar och spelar SM snart. En vacker dag så står vi där med våra fina medaljer..
Nej, om en tjugo miinuter ska jag börja röra mig hemifrån för att sätta fart mot Nikkis (Fannakrogen) där det blir  Taco-bufé med bästa. Oturligt nog kunde Isabelle inte följa med.  Sen drar vi vidare till Kajsa där jag hoppas få se Melodifestivalen. Jag fick ju inte se förra lördagen eftersom vi var i Rimbo då!!
 

We are everything we need..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0