Aldrig mer/ Alltid numera

Jag ska aldrig mer..
.. inte använda mössa och halsduk
.. sitta i en ishall när jag redan är sjuk
.. smaka utav någons mat eller dricka när den personen vart sjuk
.. gå ut, fast jag är sjuk
.. umgås med någon som är sjuk

Jag ska alltid framöver..
.. använda mössa, termobyxor, vinterjacka osv (även fast det är sommar)
.. sova med stängt fönster
.. ta hostmedecin vid alla måltider (förebyggande)
.. bära munskydd
.. vara hemma från skolan, VARJE DAG!!


Bresse Beach 09'

Kommentarer
Postat av: amalia<3

yeeeeeeees bresse beach 09! det blir termobraller och mössa! :D:D:D ;)

2009-02-20 @ 15:34:44
Postat av: becson

den föraa komentaren var från mig :O:O:O

2009-02-20 @ 15:35:20
Postat av: amalia <3

iddi :D

2009-02-20 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0