Vädret håller ju i sig

Jag vaknade imorse och såg att 2 nya sms hade landat i min inkorg i mobilen. Såg att jag hade fått det första 22.14 och då hade jag lyckats somna. Jag var inge trött igår då?

Skolan idag har bara varit skön. Kemilektionen började vi med ett grupparbete, vi hade sista timmarna av estetisk verksamhet (där vi lekte med färg) och hantverksorientering, matten har jag inte jobbat på tre lektioner och svenskan var frivillig. Och vem går egentligen på en frivillig lektion om man snart är klar med grupparbetet som ska vara klart v. 18?
Det blev att cykla raka vägen till A3 och sprang åter igen. Sen dess har jag hunnit käka och nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen. Mamma och lillasyster åker snart iväg på föräldrarmöte och dans så då kommer jag pumpa högtalarna fulla av Dead and gone. Jag kan inte få nog!


 
Rasmus och jag gick helt galna på "shotkopparna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0