Nu är jag igång med träningen igen

Ack ack, jag är inte bra i shack. Och tydligen inte att blogga ofta på helger och lov heller. Verkar som det blir att när jag är ledig från skolan så tar jag ett break från bloggen också. Men men, inte mycket man kan göra åt. Upp med smilgroparna ändå!

Igår kväll blev det en tur ner på stan med Andreas där både Gert Fylking och Robert Aschberg höll till. Så det blev en glass och sen gjorde Kajsa och Anna oss sällskap på "Blåa tåget". Väl hemma hos honom igen blev det bastu och sen American Pie.
Imorse (klockan ett) vaknade äntligen karln och jag drog mig hemmåt för lunch och sen träning för första gången på en vecka. Jag som hade en sån bra rutin när jag sprang fem gånger i veckan och så kom den omtalade påskveckan och jag tränade inte en enda gång. Men dags att ta sig i nackskinnet igen!

Nu ska jag och mamma ut och sätta mig bakom ratten för första gången och oj vad jag är nervös!


Kommentarer
Postat av: BECCAA! =DD

men du suger på att blogga! :o

2009-04-20 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0