Kort inlägg för nu fortsätter jag dagen i solen

Gårdagen blev kanon. Helt underbart väder och det är ju allt som behövs ute i Torsvi. Olyckligt nog glömde jag mobilen hemma men det löste sig ändå.

Kvällen spenderades tillsammans med Andreas på bio först (fredag den 13de) och jag har nog aldrig vart med om någon läskigare film. Sånadär ska man verkligen inte se på bio, men det räddades med American Pie hemma hos honom.
Tidig morgon blev det iallafall och jag landade på min studsmatta redan halv elva. Skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull!

Dagen har bara spenderats i solen med undantag från nu då jag skriver lite snabbt och ikväll bjuds det på grillning ute hos Jullanbullan. Mysigt att spendera även kvällen ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0