Inga inlägg på ett tag.

Som ni vet så spenderade jag tisdagen och onsdagen i Morgongåva. Och inte ångrar man att man åkte dit eller. Absolut inte för så roligt har jag inte haft på väldigt länge.
Igår kom jag hem strax efter 4 och upptäckte att hela min sminkväska var borta. Jag har förgäves letat i alla väskor, ringt runt till tjejerna så dom inte råkat lagt ner den i sin väska av misstag och tom UL och dom har inte fått in något. Kul att behöva lägga ut dom sista pengarna på att gå och köpa nytt smink som var praktiskt taget nytt. Men men, det är väll ett måste!

Igår kväll åkte jag upp till Andreas och kollade fotbollen som hela familjen Fagerström grinade över. Ovanligt nog blev jag kvar över natten och imorse vaknade jag med förhoppningar över att, som mamma sagt, vi skulle åka och kolla på ny säng åt mig idag. Men som vanligt lovar man för mycket och nu sitter jag här, i sängen och ett rum runt omkring mig som ska städas. Ikväll åker jag upp till pappa och äter eftersom mamma och familjen åker ut till landet och hälsar på kompisar. Blir tidig hemgång eftersom "Benknäckargänget" är på tv + att jag ska vara ute hos mormor och morfar redan klockan 12.00 imorgon. Ingen sovmorgon!!


Bild ifrån tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0