God dag från solen!

Dagen har varit helt underbar. På idrotten var vi bara ute och gick och både engelskan och matten var inställd. Så redan klockan 12 satt jag, Elvira och Maria på bryggorna och matade ankorna. Och vilket jävla väder det är då, det är nått helt sjukt underbart! Jag har också hunnit träna på mitt älskade a3 så imorgon är jag ledig från allt pumpande och kör igång igen på söndag.

Imorgon blir vi tjejer här och käkar, ska bli mycket mysigt och trevligt att träffa allt folk igen. Blir ju inte så mycket av att träffa vännerna i veckorna eftersom allt som jag gör (känns det som) är skola, träna och sova. Jisses vad mitt liv låter tråkigt!

 
Hahaha. Jag kom till Rese imorse och såg Mica såhär. Jag själv hade jeans och stövlar och skulle gå i det. Men Mican var riktigt taggad..

Kommentarer
Postat av: amalia<3

ditt vecko liv suger<3

2009-04-03 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0