April April!

Jag hade så otroligt roligt åt dom smsen jag skickade till Emelie och Maria imorse. "Jag kommer inte idag, ramlade på cykeln påväg till bussen så mamma kör mig till akuten. Det står en hel benpipa ur armen på mig!!". Båda två blev vettskrämda och jag hade så roligt hela vägen fram till Uppsala. Men visst var det ett April-skämt, ett sådant jag kommer leva på länge.
Min dag har bestått av skola i form av slingprov, fika med syster och enchiladas uppe hos pappa (dock var pappa bortrest). Nu sitter jag här med "Män som hatar kvinnor" i handen och kan verkligen inte släppa den ifrån mig. Men nu måste jag faktist för nu börjar The fast and the furious: Tokio Drift! Jag har hört att den inte ska vara någe bra eftersom ingen av Paul Walker, Vin Diesel eller Tyrese är med. Det är något jag nu ska avgöra själv.


Mumssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0