Vinst!

Igår var det tjejerna som gällde, rättare sagt Amalia och Amanda. Vi for sedan vidare till Anna så hon får väll också nämnas på ett litet hörn. Jag spenderade natten hos Andreas där det blev en massa film (Batman: Dark Knight och The fast and the furious).
Vaknade sen 11.15 imorse av att min väckarklocka ringde och det var bara att pallra sig iväg till matchsamlingen.
Efter 90 minuters nervositet stod vi som segrare av div 4 och  år-09 blir det div 3 för våran del. Där hör vi hemma!
Detta firades med skumpa och egentryckta tröjor, vi har världens bästa tränare!
Hela laget åkte sen till Mc Donalds hemma i Enköping där vi avslutade våran seger med mat.
Sen åkte vi i Pillans bil en runda på stan och skrek och tjoade, det var absolut värt det!

Resten av kvällen ska jag skriva klart min uppsats och skicka den till min lärare.
Parlamentet kallar, bilder följer nedan!


Attackerar Micke med skumpa


Kolla Danne med armarna i luften, vem är lyckligast?


En bild säger mer än tusen ord


Denna bild får avsluta världens bästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0