träning

Sista uteträningen för säsongen. Kändes lite trist, men det behövs eftersom det blir mörkt jätte snabbt nu om kvällarna. Idag fick vi lov att bryta redan klockan 19.05 när dimman trängde på.
Träningen gick i stort sätt rätt okej och det blir match imorgon och på söndag för mig. Dubbelvinst ska det bli!
På söndag tar vi dom och vinner serien. Då blir det skumpa, raka håret på Micke Andersson och hela faderullan! Vinsten är våran!

Morgondagen kommer se ut följande:
- Sovmorgon så det bara skriker om det!
- Packa och åka upp till Pappa och familjen.
- Match kl 19.00 på Idrottsfältet mot Esk.
- Natten spenderas hos Anna.


Nu får jag önska er en god natts sömn för jag ska kolla färdigt "Idol", fortsätta skriva min uppsats om Arbetsmiljö och säkerhet och sen blir det sängen för min del.


Kommentarer
Postat av: linus

haha.du kunde fått raka mig men jag har redan gjort det;)

2008-09-25 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0