Simmat en kilometer!

Jag har precis kommit hem från att ha varit i badhuset där det blev sola/simma med Kajsa. Nu så här i efterhand känns det skönt att ha simmat, men imorgon kommer jag säkert ha träningsvärk i skulderbladen.
Skolan idag gick väldigt fort eftersom vi bara hade frisörlektioner och jag har även lärt mig hur man klipper Uniforma längder(?). Jag tog bussen hem redan kvart i 3 och möttes av en väldigt läskig figur som stirrade på mig i evigheter, men tillslut lyckades jag somna.
Jag vaknade av ett sms ifrån en viss Andreas Näslund där jag fick höra att jag har för några bilder här på min blogg, så nu ska det bli skärpning på den saken. Han tyckte också att jag ska lägga ut en låt varje dag, idag blir det så iallafall, men vet inte hur det blir "framöver".
Familjen min drog till Donken strax efter jag kommit och det här är alltså fjärde gången jag käkar där på fem dagar, jag skäms! Sen vart det att skynda hem, packa väska och cykla till Badhuset.
Kajsa och jag träffade sen Anna och Elina. Elina hjärtat hade feber så jag önskar att hon blir frisk så snart som möjligt.

Nu ska jag kolla klart Desparete Housewifes och sen blir det sängen för mig, imorgon är det en ny skoldag!
Okej då, dagens låt får bli AFI- Miss Murder. Jag brukar inte tycka om just sån här musik, men den här är otroligt skön.


Jag har bara vackra vänner som tycker om kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

bara för att jag är ful och gillar kladdkaka :D

2008-09-30 @ 21:53:28
Postat av: Elenah

tack sötnos ;D

2008-09-30 @ 23:02:36
Postat av: En viss Andreas Näslund

hahaha du är skön du caroline :D det var ju bara ett förslag och inget du måste (a)

2008-10-01 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0