Sämst på sovmornar!

Är det något jag är riktigt dålig på så är det att sova länge. Jag är helt enkelt riktigt urusel på att sova tills klockan är 12 eller 1!
Imorse vaknade jag redan klockan 08.11 av att det var jätte ljust inne i mitt rum, jag hade lyckats glömma att dra ner rullgardinen. Så jag får helt enkelt skylla mig själv.
Men jag ska inte klaga, jag har hunnit göra mycket idag. Kolla på tv, lira lite guitar hero och hunnit prata med min syster via sms. Jag saknar henne och jag hatar att vi nästan bara träffas varannan helg. Så nu på eftermiddagen ska jag upp tll pappa och spendera min helg där, ska bli jätte skönt!
Annars i helgen så ska jag spela två fotbollsmatcher, ha riktigt kul i ikväll och sen imorgon blir det en mys-tjejkväll med mina vänner. Det är något att se fram emot!
Nu ska jag få mitt feta arsle ur sängen och göra mig mackor med varm Oboy. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: andreasn

jag är också jättedålig på att sova länge ;O xD

2008-09-26 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0