Ruggigt kallt!

Jag kom precis hem ifrån Esks match där dom vann med 3-2, men jag har nog aldrig frusit såhär mycket. Eller iallafall inte på väldigt länge. Imorgon ska vinterjackan börja användas flitigt! Det var ju bara 3 grader imorse när jag cyklade upp till busstationen.
Dagen i skolan gick ovanligt fort och jag tog bussen hem redan vid kvart i 3. Väl hemma upptäckte jag min enorma huvudvärk som jag får allt oftare så jag tog en Ipren och la mig i soffan för ett avsnitt av "One three hill".
Jag ställde mig en timme senare och lagade mat och sen var det iväg till Anna som gällde.
Sen dess har jag vart ute och struttat runt med henne och Becca.

Nu blir det sista avsnittet av "2 ½ men" och sen "My name is Earl'. Nånting att se fram emot!
Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0