Jag har varit vaken i 43 minuter!

Ni kan inte förstå vad jag hatar min väckarklocka ibland, jag hade världens underbaraste dröm!
Jag har såhär långt in på morgonen klar till fingertopparna, nu saknas bara frukost i magen och jag är nöjd. Det är bara på att hoppas att mamma tassar upp ur sin säng snart, för hon är ju så snäll och gör gröt till mig varje morgon.
Har Frisörlektoner hela dagen lång idag men har oturen att 3:orna ska klippa andra delen av vår klass idag, jag får vänta ända tills nästa tisdag.
Jag vill också säga att jag har skippat det långa håret idag, kommer nog inte ha det på ett tag. Frågan är bara hur länge jag står ut att inte sitta och göra flätor i ett långt hår.
Bara så ni vet, idag gäller vinterjacka, mössa, vantar och stövlar upp till knäna. Luften blir bara kallare, endast 2 grader nu!
På med intresseglasögonen, nu gäller skolan!


Kommentarer
Postat av: amalia

hah, tack för att du påminer mig att det är kallt ute ;D

Efter som jag ska sova i tält -.-

2008-09-30 @ 07:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0