Varmare ute än i ishallen?

Jag var så nära på att inte gå upp imorse, jag hade verkligen ingen ork överhuvudtaget! Men det fick man ju lov till iallafall och jag klarade hela dagen, jag blev själv chockad.
På bussen slocknade jag totalt och inte var jag piggare när jag vaknade heller. Migrän så jag höll på att spy, magonten pinade mig rejält men det var bara att cykla hem.
Väl hemma fick jag laga mat, specialliteten hos mig, och sen har jag kollat Hockey när BJ spelade. Dom låg under med 4-2 när vi gick, då var vi alla allt för trötta för att kolla klart.
Imorgon är det sovmorgon och sen skönhetsmässa i Kista hela dagen. Ska faktist bli väldigt kul, synd bara att jag är hemma väldigt sent!
Nu ska jag kila isäng, Heroes slutar här när som hellst.
Sov gott!


Me and Hulda @ lunchbreak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0