Varit ute hela dagen

Jag har nästan varit ute hela dagen, eller ja, hemma hos Anna iallafall.
Jag vaknade tidigt och satte mig direkt med att lära mig ungefär 100 engelskaglosor och det satte sig väll på 1 ½ timme.
Sen vid 11 kom Barbro och Hasse på fika där jag glatt gjorde sällskap eftersom det serverades bullar! Vid halv tre gick jag hem till Anna och vi började våran "vandring" upp till Godisgallerian där det absolut inte går att köpa godis för mindre än 40 kronor. Jag lyckades hålla den linjen iallafall, nätt och jämnt!
Vi promenerade sen vidare till Anna där jag olyckligtvis lyckades spilla vatten över alla hennes tekniska grejjer, men jag lagade dom lika snabbt som jag ställt till med insidenten.
När jag kollade på klockan efter ett tar var klockan redan halv 7 och då hade jag hunnit äta en fiskgryta som Annas mamma och Tomas hade lagat. SUPERGOTT!
Vi mötte Becca neranför Bachobacken tjugo i och då kom jag på att jag fortfarande bara hade tjocktröjja. Sen dess har vi bara åkt runt hela Enköping för att leta efter Halloweenkläder. Lyckades dock inte!
Nu är det sängen för mig och min engelska, jag måste bli klar med dom och texten idag.
Jag såg nyss reklamen för någon "Fel på hörseln i onödan". Jisses vad jag skrattade!
HA DET BÄST!



Jag har bara vackra vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0