Utkast: Ja inte ...

Ja inte är det vilken dag som hellst idag heller, det är ju Andreas Näslunds a.k.a Mr. Good Music födelsedag. Ett stort grattis till honom.
Min dag började 05.30 och jag har aldrig mått så illa i hela mitt liv. Men det var bara att pallra sig upp ur sängen och cykla till bussen.  Skolan gick som vanligt, lyckades göra en väldigt bra "uniforma längder"-längder.
Jag gick till stationen efter skolan och möttes av det underbaraste: EXPRESSBUSSEN! Skönaste att bussen bara tog 40 minuter.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, jag är sugen på en promenad så nu ska jag bara leta efter sällskap.
Dagens låt är defenitivt Gavin Degraw- Chariot. Gammal, men underbar!


Kommentarer
Postat av: elenah

sjukaste, vaknade 05.30 och höll på och dö för att jag mådde så illa ;o 05.30 är ingen bra tid!

2008-10-06 @ 22:07:58
Postat av: Andreas

Tack så mycket caroline :)<3

2008-10-07 @ 18:08:56
Postat av: Andreas

Tack så mycket caroline :)<3

2008-10-07 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0