Trött

Den senaste tiden har jag börjat bli oerhört trött. Antingen är det så att jag fortfarande går runt med feber i kroppen eller så är det någonting annat som håller på att hända mig. För jag kan väll inte vara skoltrött redan?
Dagen började redan 05.55. Det är en av doms köna sakerna med att jag inte orkar platta håret. Jag får sova HELA 10 minuter längre. Bland det skönaste!
Lektionerna idag har bestått av en tre timmars lång frisörlektion, engelska och matte. Imorgon är också Estetiskverksamhet-lektionen inställd så jag har en håla på tre timmar att se fram emot. Känns lite väl onödigt.
Ikväll ska jag kanske sola med mamsen, om det nu inte kommer vara för mycket folk. Annars ska jag bara sova, sova och sova..

Dagens låt: Guru Josh Project- Infinity
http://www.youtube.com/watch?v=w9KnuJZkBjg


Kommentarer
Postat av: AndreasN

du har verkligen lyssnat på mig :)(a) både bilder och musik varje dag! vem fick du dagens låt av då ?;)

2008-10-16 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0