Sovmorgon

Jätteskönt att få sova till klockan 07.20, jag var överlycklig när jag vaknade och kollade på mobilen.
Nu sitter jag här, det fanns ingen frukost här hemma så jag åker om 2 minuter och köper en smörgås uppe på Resecentrum.
Idag i skolan så har jag ingen Frisörkemi eller matte, så jag börjar 10.10 och slutar 15.00. På lunchen blir det McDonalds, MUMS! Mycket bättre curryfisk?
Ikväll ska jag färga min kära mammas hår och sen ska jag försöka ta mig ner till Idrottshuset och kolla på min vän Niklas match.
See you soon!


Today i  wearing:
- Röd kofta från Vero Moda
- Vitt linne från JC
- Jeans från ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter.
+ toffs mitt på huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0