Sova på bussen, bästa som finns!

Skolan idag gick otroligt snabbt faktist. Kanske beror på en lång lunch där det blev ett besök på Donken med Mathilda och Mica. Så himla skönt att bara snacka ut, eller hur tjejer?
Sen var det bara Estetisk verksamhet och Svenska som gällde. Stilanalyserade på Estv och herregud måste jag säga. Jag har världens längsta överkropp. Jag skulle egentligen ha 43 cm lång överkropp, men nej jag hade 51 cm! Hur kan det ha gått till?!
Vi fick sluta en halvtimme tidigare från Svenskan så jag han med kvart i 3 bussen hem och idag lyckades jag hålla mig från att somna på bussen. Läste Camilla Läckbergs bok Olycksfågel istället. Rekommenderar!
Jag har också hunnit med att färga mammas hår och duscha.

Imorgon är det bad på idrotten och matteprov som gäller. Får lov att gå tidigare från skolan för att hinna med DirektBussen till Västerås där jag kommer spendera min kväll genom att kolla på Björn Gustavsson, Özz Nüjen, Måns (?) och Soran Ismail (HELALS BROR). Sen tar jag bussen hem till mamma där jag ska packa och sen upp till pappa för att spendera natten och helgen där.
Därför kanske jag inte hinner skriva ett blogginlägg imorgon, men kan försöka klämma in ett imorgon bitti. Men då blir det tidigt.

Dagens låt: Linkin Park- Faint

http://www.youtube.com/watch?v=jCv7SoMd6G0


Kommentarer
Postat av: AndreasN

Bästa låten! :D

2008-10-10 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0