Skulle-behöva-ha-grejjer

Jag var ner en snabbis på stan idag med lillasyster och kom på att jag skulle behöva ha endel nya grejer.
-Nytt löshår, fixas imorgon när tjejerna i familjen ska på besök och släkt i Stockholm.
-En ny miniväska, bild finns längst ner.
-JAG MÅSTE ha en ny plånbok. Det var anledningen till att jag tappade mitt bankomatkort, hela plånboken håller på att falla itu.
-Någonting att ha på mig i helgen, lite grejer som händer då.
-Egentligen skulle jag behöva ett par nya inomhus-skor också, till fotbollen, men det får nog vänta ett tag iallafall.
Jag skulle alltså behöva en tur till antingen Stockholm, Uppsala eller Västerås. Det som saknas är pengar.. Som alltid!

Ikväll blir det träning halv 8 till halv 9. Kondition! Imorgon bär det av till Stockholm med mamma och syster, träffa mina sysslingar. Det var ett bra tag sen nu och jag tror det blir riktigt kul. Det brukar vara roligt att träffa dom igen, eftersom det är väldigt sällan vi ses.
Nej, nu ska jag dricka upp min super äckliga energidryck och sen packa upp alla väskor som står över hela mitt golv. Jag hoppas mamma kommer hem snart för jag börjar bli hungrig. Eller ja, jag är hungrig hela tiden.


Nånting liknande?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg väska. var hittar man en sådant sköhet ?:)

2008-10-28 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0