Regnar det? KANSKE!

Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen och då sjuke jävel vad det regnar. Jag hatar regn, man blir så sjukt kall och man blir så tjurig när man blir blöt.
Mötet på Fanna IP gick väldigt bra och det var skönt att lätta på hjärtat när det gäller fotbollen. Nu har vi uppehåll ungefär 1-2 veckor och det känns skönt att få ta det lugnt ett tag. Men jag tror Kajsa ville hänga med på att simma varje måndag?
Man vill ju inte sluta träna helt hållet.
Sen förra inlägget har jag bara vart på Fanna IP och nu sitter jag däckad framför tven och kollar Idol. Efter Idol blir det Grey's Anatomy, äntligen!
Nu ska jag fortsätta vara social med min familj, iallafall tills klockan blir nio! Imorgon börjar jag ju som sagt kvart i 2. Detta innebär sovmorgon!


Blev lite smått blöt av cykelturen dit och hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0