Popcorn, nyttigt eller onyttigt?

Jag har precis kommit in innanför ytterdörren och sitter nu och kollar på Desperate Housewifes med en påse popcorn som sällskap. Jag har hunnit varit uppe hos pappa och familjen och hälsat på. Det är alltid lika roligt att komma upp dit för först kommer en glad hund som dreglar ner en, sen en glad lillebror som vill att man ska jaga honom runt huset och sen antingen en glad syster eller två glada små prickar, Gunilla eller pappa.
Det är alltid så skönt att vara där, jag pratar alltid om en massa med Gunilla. Det går inte att få stopp på mig!
Sen så cyklade jag ner till Coop och träffade Rebecca och Anna och som sagt, vi är verkligen ett cykelgäng. Vi cyklar överallt!
Nej nu ska jag hämta ett stort glas apelsinjuice, jag blir alltid sugen när jag käkar popcorn.
Sov gott


Påväg upp till pappa, CYKLANDES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0